Ceny, pravidla půjčovny, obchodní podmínky

Pravidla půjčovny:

Cena půjčovného je za půjčení na 5 dní (zpravidla vyzvednutí ve čtvrtek mezi 10 a 12h a vrácení v pondělí mezi 10 a 12h), po domluvě i více. Rezervační poplatek při objednání platit nemusíte, celou platbu je možné uhradit v hotovosti při vyzvednutí dekorací na provozovně, nebo zaslat na účet pronajímatele. 

Rezervaci dekorací provedeme buď na osobní schůzce, nebo nám do mailu napište seznam vybraných dekorací, počet ks a datum, na které chcete dekorace použít. My vám následně potvrdíme dostupnost a dostupné dekorace rezervujeme.

Dekorace budete mít připravené na naší provozovně Lidická 40, Brno a to na datum, které vám písemně potvrdíme mailem. Zpravidla je to dva dny před pořádanou akcí (sobotní svatby tedy ve čtvrtek mezi 10 a 12 hodinou). Při převzetí dekorací bude doplacena cena za půjčení dekorací a uhrazena vratná kauce (ve výši půjčovného, maximálně však 3000 Kč) – pokud již dříve nebyla uhrazena na účet. Výše doplatku i kauce je oběma stranami podepsána na smlouvě o pronájmu dekorací. Dopravu si klient zajišťuje sám, pouze při realizaci svatební výzdoby vám dekorace také dovezeme.

Dekorace se vracejí první pracovní den po konání akce (sobotní svatby tedy v pondělí mezi 10 a 12 hodinou). Pokud jsou všechny dekorace bez poškození a jsou vráceny v plném počtu, je vám vrácena kauce v plné výši. V opačném případě je odečtena hodnota poškozeného, nebo ztraceného předmětu, jehož výše je uvedena ve smlouvě. Obě strany si vzájemně podepíší převzetí dekorací a vrácení kauce.

Po domluvě je možno nerozbitné a drobné dekorace zaslat po ČR. Cenu za přepravu (doručení i vrácení na provozovnu) hradí zákazník.

Dekorace, které lze omýt se vracejí čisté a zbavené vosku. Textilie (včetně juty a potahů na židle) a koberce se vracejí nevyčištěné, pokud ale při předání bude zjištěna větší míra znečištění, může pronajímatel rozhodnout o vrácení vratné kauce až po kompletním vyčištění. Světelné řetězy a závěsy se vracejí svázané a smotané v témže stavu, jako byly při předání.

Cena práce – dekorování svateb:

Orientační cena práce za dekorování na místě svatby. V případě speciálních požadavků se může cena lišit. Cena nezahrnuje materiál a sklizení dekorací.

Dekorování svatebního obřadu (bez dekorování místa hostiny): 3000 Kč

Dekorování obřadu (při dekorování i místa hostiny): 2000 Kč

Dekorování svatební tabule a místa hostiny (restaurace, okolí, venkovní posezení, sladký bar, stůl na dary, fotokoutek, pánský a dámský koutek, chill out zóna atd., vše již v ceně) do vzdálenosti 60 km od Brna (vzdálenější lokace – individuální nacenění):

  • do 30 osob 9 000 Kč
  • do 50 osob 10 000 Kč
  • do 70 osob 11 000 Kč
  • do 90 osob 12 000 Kč
  • do 110 osob 13 000 Kč
  • nad 110 osob individuální nacenění

Schůzka na místě před svatbou 1000 Kč

Sklizení dekorací následující den 5000 Kč

Doprava po Brně zdarma, mimo Brno: 12 Kč/1km

Doprava dodávka: 17 Kč/1km

Záloha na rezervaci termínu naší práce: 3000 Kč

Orientační cena květin:

  • Svatební kytice 2000 – 3000 Kč
  • Korsáž pro ženicha 350 Kč
  • Korsáž pro tatínky, svědky 300 Kč
  • Kytice pro maminky, svědkyni 600 – 1000 Kč
  • Květinový náramek 600 Kč
  • Květinový hřebínek do vlasů, věneček 600 Kč
  • Velké květinové aranžmá na slavobránu 2500 – 3500 Kč
  • Větvička buxusu do vývazku 6 Kč + vývazek 7 Kč
  • Květiny do vázy (dle velkosti vázy) 150 – 600 Kč

Pokud máte zájem o dekorování vaší svatby od nás:

  1. Kontaktujte nás, nejlépe emailem a sdělte nám, kdy se svatba koná kde. My vám následně potvrdíme, zda máme tento termín ještě volný a společně se domluvíme na termínu schůzky.
  2. Osobní schůzka na naší provozovně Lidická 40, vše probereme, ukážeme a vybereme konkrétní dekorace.
  3. Do týdne vám pošleme položkový rozpočet na dekorace, květiny i práci. Rozpočet si odsouhlasíme, nebo jej ještě po dohodě s vámi upravujeme. 
  4. Zaplatíte zálohu 3000 Kč a my si zvolený termín pro vás rezervujeme.
  5. Společně s vámi navštívíme místo vaší svatby. Pokud místo již známe, většinou toto není potřeba.
  6. Asi 10 dní před svatbou vás poprosíme o doplatek ceny, kterou jsme si odsouhlasili v rozpočtu. Pošleme vám fakturu a vy platbu pošlete na náš účet.
  7. Ve smluvený den přijedeme se všemi dekoracemi i květinami, připravíme obřad a vyzdobíme prostor pro hostinu. Asi hodinu před začátkem svatby je hotovo a my odjíždíme.
  8. Sklidíme a odvezeme dekorace následující dem, jestliže toto máte u nás objednáno. Pokud si sklízíte dekorace sami, tak nám je pak přivezete na naši provozovnu.

Ochrana osobních údajů:

Abychom vám mohli pronajmout dekorace, budeme od vás potřebovat některé osobní údaje. Jsou to: jméno a příjmení, adresu trvalého pobytu, telefonní a emailový kontakt.  Vaše osobní údaje chráníme před zneužitím a řídíme se zákonem o ochraně osobních údajů. Údaje neposkytujeme třetím osobám, vyjma společností, které zajišťují platební styk a spedičních společností. Osobní údaje nearchivujeme a nezasíláme žádná obchodní sdělení.

V Brně, dne 14.3 2022